poniedziałek, 10 lipca 2017

Dziwna? [Wstęp]

To chyba ten czas kiedy potrzebuje przelać swoją wybujałą wyobraźnię na "papier". Źle się czuję ,że mam tyle czasu i nie robię nic czego zawsze chciałam dokonać. Przez długi czas czułam jakby ktoś podcinał mi skrzydła. Wieczne dołowanie chodzącej niewinności musi być czynem okropnym, lecz dziś jestem w stanie wybaczyć mimo ,że przez to zbyt wiele mnie ominęło. Chcę po prostu przestać żałować tego czego nie dokonałam przez innych. Więc ja jestem Deansy Parson a dziś chciałam wam przedstawić Patrycje.

   Nasza bohaterka ma 16 lat i właśnie teraz czuje, że wkracza w nowy rozdział w życiu, ponieważ zmienia szkołę. Patrycja to dziewczyna , która często buja w obłokach snując historie, które nigdy się nie wydarzą , lecz to jej świat. Gdzie ludzie są życzliwi a brak tolerancji znany jest tylko z bajek o złych ludziach. Patrycja czuje często napływ nieznanej jej siły, która tylko czasami. Niestety nie wie do czego ona służy. Nie wiedziała... Do czasu

   Pewnego dnia, usiadła na łóżku z zeszytem i zaczęła pisać. Skupiła się na opisaniu swojego świata, który nigdy wcześniej nie wychodził poza jej myśli. Zapisała z kilka stron! Mimo skupienia czuła jakby właśnie wypłynął z niej potok słów. Ta siła którą znała lecz zastosowanie jej było nadal zagadką , zaczęła pomagać Patrycji w pisaniu. Przez tydzień nie mogła się powstrzymać od pisania w każdej wolnej chwili.


Mam nadzieję, że spodoba się wam moja twórczość, wyczekujcie kolejnej części .

Deansy Parson

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie blogi!
    Zaczynam czytać i obserwuje, bo zapowiada się genialnie

    Zapraszam di siebie (dopiero zaczynam)
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń